Schade is vergoed - Reisverslag uit Nederland, Nederland van José - WaarBenJij.nu Schade is vergoed - Reisverslag uit Nederland, Nederland van José - WaarBenJij.nu

Schade is vergoed

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

03 Oktober 2015 | Nederland, Nederland

Het heeft even geduurd, maar eindelijk is de schade aan de auto vergoed. Meteen een tip voor hen de een auto huren in het buitenland. Huur deze alleen bij het bedrijf zelf en niet via een tussenpersoon. Vaak is het niet helemaal duidelijk, maar ik huurde via Cardelmar bij Procar. Leek makkelijk, want dat kon in het Nederlands. De verzekering liep dus bij Cardelmar. Procar bracht de schade dus bij mij in rekening en ik moest het terug zien te krijgen bij Cardelmar. Ineens kan er dan ook niets meer in het Nederlands en sta je machteloos. Ben al heel blij dat ik toch nog de schade vergoed heb gekregen, want ruim 500 euro is veel geld. Twee maanden geduld moeten hebben, maar echt, ik heb het terug. Weer thuis, werken en mijmeren over een volgende vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Actief sinds 20 Juli 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 5362

Voorgaande reizen:

10 Juli 2015 - 31 December 2015

IJsland Rondreis

Landen bezocht: